sobota 29. října 2011

Já už asi vim :D

Takže tento týden byl docela super.
Učili jsme se jen v pondělí a ůterý. A ještě k tomu v útrý jsme dělali projekt Prevnce, protože my jsme ty velký 9, co všechno znají a umí(není to pravda!!!)

No Co jsem dělala v poslední době??? Ve středu jsem byla ve zličíně v kině na Paranormal activity 3- hrůůza
Ne, zas tak velká, jak jsem si myslela, protože jem měla ruku před  očima a koukala na nějaký kluky co to taky dělají :D
No pak se nic nedělo, jen, že jsem vyřezávala dýni a ani nevím, jak dopadla protože jsem jí dělala v 21:00 ve tmě...
V sobotu jsem byla v Novým Smíchově, kde jsem si koupila šálu za 99Kč, protže mám zatrhnuto si něco kupovat... Špatný, ale myslela jsem, že to bude horší!!!
No a co Vy máte nějaké super akce, kam musím jít??? (Musí být fakt super, protože jsem teď hrozně líná...)
No tak zase něco příště.
Ahoj ( a napište co byste rádi četli nebo viděli :D )
Lucy kriz

Žádné komentáře:

Okomentovat