neděle 25. září 2011

Fashiolista

Znáte tuto stránku?
Já jsem na ní přišla když v jedné Giveaway bylo podmínkou dát follow...
A tak jsem se tam zaregistrovala a příde mi, že je to velmi užitečná stránka!!!
http://www.fashiolista.com/style/lucykriz/  to je můj profil... Klidně napiště jestli máme stejný vkus a líbí se Vám moje kousky? Napište mi Vaše profili, tedy jestli nějaké máte a, jestli ne, Nakazuju Vám si je udělat(je to na Vás :D )Fakt super stránka.
Dneska du do fitka, zase budu mrtvá :). Chodím na K2, znáte? Jo a mám hotvou tu pryskyříci, něco se povedlo a něco ne...Já sem dám ty fotky hotových výrobků a Vy mi řeknete za kolik byste je prodali, budu je totiž prodávat na jednom jarmarku :)
A příšte bude outfit a článek o kosmetice

Do you know this site?

I came upon it while in a Giveaway to the condition that follow ...

So I registered and there fore me, it's a very useful site!
http://www.fashiolista.com/style/lucykriz/ this is my profile ... Feel free to write if we have the same taste and I like my pieces to you? Tell me your profile, so if you have any and if not, you Nakazuju them to do (it's on you: D) Very cool page. Today, du the gym, I was dead again:). I go to the K2, you know? Oh, and I hotvou the resin, something has been achieved and some not ... I'm here to give you photos of finished products and you tell me for how much you sold them, because I will sell at one fair:)

And the next time the outfit and an article on cosmetics

tak zase příště(a pište co byste rádi viděli a četli!!!
Lucy kriz

4 komentáře:

  1. jo a zakaždý follow na mém profila na fashiolista, bude odměna takže si pak napištekdo mi dá follow !!!

    OdpovědětVymazat
  2. o tom som nepocula:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ný výrobky se těším a stránku znám ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Great post!!!
    Can you follow each other? :)
    kiss,yumiKo

    yumikontheworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat