úterý 20. září 2011

škola KOSMETIKY

Takže, já osbně používám je make-up a někdy když se mi do ruky dostane řasenka a lesk na rty
Už dlouhou dobu se chystám si nakoupit v obchůdku Lush, ale nějak se bojím, že mi to nebude sedět.
takže titulek je pro mě škola, prtože opravdu líčení nemám zmáklí.
Jen mě udivuje, proč lidi chodí do fitka namalovaný, opravdu nechápu.¨Jen třeba, že se nestihly odlíčit...
Třeba to je jen můj názor, můžete mi ho rozmluvit a obhajovat se :)

Prosím dejte mi nějaké typy na výrobky Lush, které Vám opravdu pomohli a jste s nima spokojené (mám mastnější pleť)

So, I personally use a make-up and sometimes when my hand gets mascara and lip gloss. For a long time I am going to purchase the Lush shop, but somehow I am afraid that I will not sit. so the title is for my school, I have no makeup really prtože zmáklí. Just amazes me why people go to the gym painted, you really do not understand. Just need that missed odlíčit ... Maybe it's just my opinion, you can talk to me and to defend himself:)
Please give me some tips on Lush products that will really help and you're happy with them (I have oily skin)

the last photo I personally like the most is the one guy who did all the time and the stupidity of his beautiful face, it was a visit to his aunt: D

So hello, your Lucy Kriz


poslední foto se mi osobně líbí nejvíc, je to jeden týpek, který furt dělal blbosti a ty jeho nádherné obličeje, byla to návštěva u tety :D
Tak ahoj, Vaše Lucy Kriz

5 komentářů:

  1. Nevím,ale je to docela drahý ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám čistítko Angels Bare on the skin a je super :) měla jsem vzorek herbalism,tak fajn,ale tohle mi voní víc a pak mám už pár měsícu vzorek Fresh Farmacy,stále drží,ten je na nějaké pupínky a taky super :) jinakna vlasy mám šampuky,všechny jsou fajn a jungle (ten si ale už nekoupím) a na tělo jsem měla Sympathy for skin,krásně voněl ale za ty peníze už ne a ted mám na ruce helping hands,který je nejlepší co jsem měla :) ale všechny výrobky mi vydrží kolem půl roku,takže když se to rozpočítá zas tak drahé nejsou :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som spokojna s tee trea a happy hippy, mozno ti pomozu aj v predajni s vyberom alebo ti daju nejake vzorky...

    OdpovědětVymazat
  4. Já do fitka chodím jen s řasenkou:) Ta se mi totiž nerozmaže:)

    OdpovědětVymazat
  5. První fotka je suprová! Taky nechápu lidi co se do fitka malují, ale už se mi to taky jednou stalo, když jsem tam šla rovnou z práce. :)

    OdpovědětVymazat